joi, 14 ianuarie 2010

new home dar cu aceiasi mobila


imagini in cuvinte isi va continua activitatea scriitoriceasca intr-un loc nou, ma veti gasi in scurt timp pe www.madalinaiulia.ro - propriul meu site (primit de craciun :) ) - nu am mai scris de atat de mult timp si imi lipseste foarte mult asta, intr-un fel am pierdut o buna bucata din identitatea mea completa de cand nu am mai postat aici.
noul site va avea articolele mele si va fi un all about me and what i do, voi vorbi si de magazin si despre ce mai lucrez, bricolez, creativez"", de ce ma intereseaza sa studiez, teme diferite - simt ca e momentul de a intregi imaginea despre tot ceea ce fac si imi place pentru ca in ultimul an m-am impartit digital si nu numai, in multe directii, sectionandu-ma cumva.
incerc sa organizez acum un proiect pentru atelier35, am inceput sa fac voluntariat pentru fundatia calea victoriei, imi definitivez temele de cercetare pentru masterul de la istorie si de la cesi, imi pregatesc o colectie prea mult amanata, am gasit in sfarsit proiectul meu curatorial si deabia astept sa construiesc un spatiu creativ al meu-un fel de posibila galerie dar with a twist - despre care o sa va povestesc pe parcurs... sunt atat de multe de spus, scris.

Niciun comentariu: