miercuri, 16 aprilie 2008

cand cresti mare mai bine ramai asa








Wannabe. Exercitii de vizibilitate
foto-instalatie, text, video

spatiul expozitional poate functiona si ca un scrapbook, peretii devin pagini goale pe care poti aduna imagini, cuvinte, momente. atelier35 devine o foaie imensa goala pe care poti scrie (asta chiar intr-un sens nemetaforic, poti scrie!), o lista cu to do din perspectiva oricarei persoane care deschide capacul la marker. scrisul devine artistul care expune. un board deschis oricui - pentru afirmare sau pentru o "trecere" sincera, suparata, pesimista, revoltata sau doar amuzata. un playground pentru conceptul de baza al galeriei atelier35.
expozitia in sine este un memento dedicat actiunilor unor artisti tineri. are aspectul unei rememorari - fotografiile mici de pe pereti actioneaza ca indicatori - uitandu-ma cu atentie la fiecare caption mi-am dat seama ca ma concentram pe informatie si nu pe evenimentul artistic propriu-zis.

am exersat vizibilitatea artistilor prin ce am gasit "postat". am parcurs expozitia cu placere pentru ca am putut relationa cu ce am gasit acolo: seria de calling for artists, ideile din actiuni, commenturile vizitatorilor. pentru ca este ceva real, in sfarsit, pentru ca explica cotidian o pozitionare a artistului tanar.

intr-un fel suntem toti wannabes cand suntem la inceput, cand vrem ceva cu adevarat. poate traducerea in acest caz ar fi "aspirant". chiar daca wannabe poate avea o incarcatura negativa, conserva totusi, o parte continua, un ing form, pentru ca a dori ceva este a fi in miscare.
notand diferenta intre emerging artist si wannabe la nivel de intelegere a cuvintelor, ce am vazut la 35 arunca delimitarea asta in exterior fiind taguri date de formulare de aplicatie sau de kritik.

expozitia atinge o latura personala, "umbland" direct in experienta ta, spatiul devine o camera de aducere aminte si de propulsie de idei.

inca o expozitie reusita.

Niciun comentariu: