vineri, 18 ianuarie 2008

great song this one

am gasit cateva cioburi-poezie, m-am uitat, am cautat ceva poezie zilele astea, am vrut sa gasesc niste cuvinte aranjate nefiresc, am citit poezie, dupa ce m-am incapatanat sa inteleg, mi-am dat seama - era poezie. ma enerveaza cuvantul asta- poezie, imi suna plictisitor si opac ca un fel de all time classic pe care stii ca nu o sa-l citesti vreodata. poate e din cauza z-ului din interior, poate e doar o neintelegere. daca spun ca nu-mi place poezia as putea sa ma refer pur si simplu la cuvantul in sine, nu? oricum ar trebui sa citesc mai multa poezie ca sa pot sa vorbesc despre poezie. intr-un text in care repet de atatea ori poezie probabil ca trebuie sa ma opresc si sa caut mai multa poezie. sa atarn niste poezie la uscat, sa fumez putina poezie..sa mi se dea credit pe poezie.

Niciun comentariu: