luni, 29 septembrie 2008

spray it, say it







Subway Gigolos
Galeria Kollector
Blanari no.21 - Ollie Gang Shop

magazinele de "out"wear extrem s-au inmultit intr-un mod incredibil .. pe vremea mea exista boarder's ca epicentru al grooveului skate..adica sk8..si atat. Ce imi place la locurile astea inghesuite de outfituri, shuzuri si bagsuri icons ca eastpacku' este ca incearca sa combine registe diferite: carti cu tenisi, hanorace, ceaiuri, accesorii, reviste.
multe dintre ele reusesc sa creeze o atmosfera foarte chill si ok, matura ..cum e flowul in shopu de pe smardan. e cumva toata atitudinea pro sport, dar nu agressive alaturi de un front puternic eco .. cred ca deja magazinele astea merg pe o linie de marketing foarte bine delimitata, creand un intreg mod de viata in jurul produselor vandute ..care fiind de fashion pana la urma bricoleaza o imagine... chestia asta trebuie discutatata mai mult.. e un intreg subiect de cercetare..serios!
trebuie sa recunosc ca titlul expozitiei m-a determinat sa ma duc sa vad despre ce e vorba ..mai ales ca stiam ca va fi o expozitie de fotografie "lejera" in galeria din ollie gang shop m-am dus asa ..extrem(e) de degajata. Am petrecut relativ putin timp inauntru, dar imaginile raw de acolo sau care trebuiau sa aiba acest efect, taste si after taste mi s-au parut dragalase ..chiar simpatice.. nimic dur, real ..chiar daca "secventa reportaj" ar fi trebuit sa lase impresia asta. nu au putere, cruditate adevarata... mi se pare aproape trucata..dar cine stie ..cred ca nu mai am varsta ca sa pot aprecia corect si ..extrem.

Niciun comentariu: