luni, 5 ianuarie 2009

ce ar face o madalina fara frica?


provocare acceptata - acum si raspunsul:
Ce as face daca nu mi-ar fi frica?


absolut nimic.
daca nu mi-ar fi frica as fi puternica, asta nu mi-ar mai lasa prea mult spatiu pentru scris.
daca nu mi-ar fi frica as putea sa traiesc si singura, fara sa fiu legata de nimeni.
daca nu mi-ar fi frica as fi increzatoare in tot ce fac, nu ar mai exista nici o intrebare, as fi un aparat de generat raspunsuri.
daca nu mi-ar fi frica as fi cel mai probabil un zeu barbos.
daca nu mi-ar fi frica as spune tot ce simt imediat si m-ar transforma intr-o persoana mult prea previzibila.
daca nu mi-ar fi frica as renunta la tot ce nu imi place si nu suport, astfel as avea mult prea mult timp liber la dispozitie.
daca nu mi-ar fi frica nu as mai fi indragostita pentru ca as stii cu siguranta ca exista lucruri mult mai importante.
daca nu mi-ar fi frica as lucra pentru o banca, neverminding the crises si as ajunge aberant de plictisitoare.
daca nu mi-ar fi frica as raspunde mereu la telefon, asta ar duce la conversatii nesfarsite cu persoane dubioase.
daca nu mi-ar fi frica as pleca in expeditii cu scopuri umanitare si as fi in mod sigur mancata de un urs polar.
daca nu mi-ar fi frica l-as suna chiar acum and make a total ass of myself.
daca nu mi-ar fi frica nu as fi eu, ci doar o tipa care nu gandeste.

"And fantasy it was, for we were not strong, only aggressive; we were not free, merely licensed; we were not compassionate, we were polite; not good, but well behaved. We courted death in order to call ourselves brave, and hid like thieves from life."

Un comentariu:

Valentina spunea...

Esti puternica, si nu frica te face puternica. Ai incredere, ai inspiratie si vointa si astea nu vin din frica.