miercuri, 21 ianuarie 2009

read-justing


Madz nu a mai scris nimic despre expozitii sau arta ...
chiar daca asta ma face sa ma simt ciudat pentru ca ma obisnuisem sa imi construiesc mica mea lume de texte digitale despre intamplarile artistice de prin Bucuresti.. sunt tot cu gandul la ce se intampla prin Bucuresti, dar intr-un bucuresti al meu - unde poti sa inventezi cate un obiect in fiecare seara, unde fiecare material devine folositor si unde toate noptile nedormite sunt linistite si fericite pentru ca esti rasplatit pentru asta.. nu am fost absorbita de lumea hand madeului ..imi place ce fac acum foarte mult..si cred ca este momentul cel mai potrivit pentru asta.. raman insa aceiasi persoana care isi doreste in secret doar sa stea in casa si sa citeasca carti dubioase, but i'm enjoying creativity and more...

Un comentariu:

Suzana spunea...

Pentru ca ne place, o sa reusim sa facem lucruri minunate in fiecare noapte nedormita. M-am bucurat sa citesc asta pe blogul tau :).
Sunt fericita ca lucrurile pe care le facem sunt apreciate si rasplatite :).

Kiss
P.S : defapt cautam o idee pe blogul tau ptr ref lui Susara (sa nu mai spui la nimeni :P )