miercuri, 22 octombrie 2008

anca benera

Art Sickness
10,000 sick bags (for intellectual discomfort)
Ongoing project, 2006 (24x12x6 cm each)
2007


Anca Benera este foarte prezenta in arta contemporana din Bucuresti, in galerii, muzeu sau prin oras, dar si cu o multime de expouri 'afara'.
'Interventia' sa la Bienala Tinerilor Artisti cu propria incluziune a unei bienale - "Fake Biennial Bucharest" - transforma Bucurestiul intr-un creator involuntar si, in ipostaza asta, credibil, de arta. .. 'replica'pt lucrarea lui andrei cadere mi se pare deja un icon.
iar siteul creat impreuna cu Arnold Estefan - http://www.conjoint.ro/ - este infernal de atractiv.. (chiar daca jocul cu iepurii e criminal).
da, 100% a fan.

2 comentarii:

charisma spunea...

Apasand pe link mi-am dat seama ca am mai vizitat pagina aceea de cateva ori si de fiecare data am uitat. :)
Imi place aici la tine ca pot sa aflu despre lucruri din astea care se intampla mainly in Bucuresti si la care nu prea am acces.

madz spunea...

si mie mi s-a intamplat aceiasi chestie .. tot ma jucam pe siteul ala de nu stiu cat timp ..pana sa-mi dau seama al cui e :D