miercuri, 22 octombrie 2008

dtailed - outlook

ENTROPY - bucuresti







dtailed - Tudor Prisacariu
http://www.dtailed.com

Nu stiu exact cum am dat de siteul lui Tudor ... important este ca s-a intamplat.
fotografiile lui, inca de cand le-am vazut prima data, mi-au dat un imens sentiment de liniste.
Tot proiectul entropy, cumulul de lucrari este impresionant iar fiecare secventa vizuala inregistreaza o stare conturata perfect. artistul e ironic, dar cald, cu un ochi antrenat pentru a surprinde toate "nuantele" posibile - le scoate in evidenta si le identifica.
e o descarcare atat de lejera a imaginii.


Ame

este ea. urmarita in fotografii pe parcursul relatiei, seria acestor 'statice' cu ame conserva o delicatete incredibila. ea poate exista sau nu in realitate, asta nu conteaza, imaginile cu ea, imaginile cu ame exista pentru a crea o poveste fara text. portrete cu naturalete, cu 'real'.


Imi plac foarte mult lucrarile lui Tudor si imi permit sa-i spun simplu Tudor, sunt doar 3 ani diferenta intre noi. imi da multa energie entuziasmul lui pentru arta si proiecte creative, e genul de artist care chiar construieste ceva si asta e genial la el.
Astept noi lucrari si sunt tare curioasa cum o sa iasa 'incotro' .
http://www.incotro.org/

Un comentariu:

Tudor Prisăcariu spunea...

De-abia acum am dat peste randurile scrise de tine si am fost foarte placut surprins. Multumesc pentru cuvintele de bine. Sper ca nu te-am tinut prea mult in suspans cu incotro.

Numai de bine,
Tudor :)