miercuri, 13 februarie 2008

remember- nora

printre primele incercari de recenzii.. scrisa in noiembrie - festivalul de teatru.
m-am gandit sa o aduc "aici"

am vazut nora..... o piesa de peste 100 de ani paraseste casa de
papusi rigida pt un loft f bauhaus..deh..si regia e nemteasca..
dispare complet jocul patetic (in sens putin mai englezesc aici) al
actorilor nostri ..si te vezi fata in fata cu viata unei femei reale,
care nu joaca un rol,Anne Tismer nu o joaca pe nora, ea este nora..si
pt 2 ore si un pic si eu am fost nora. eliberarea acestei femei de
artificialul unei casnicii fabricate uimeste mai mult acum decat a
facut-o atunci.. piesa e cruda, sofisticata si emotionanta in acelasi
timp..muzica stridenta zgarie, incomodeaza si aduce in fata o traire
autentica, pe care ti-o reamintesti, pe care nu o descoperi..isi
omoara sotul, ceea ce in piesa originala nu se intampla, il impusca de
mai multe ori..am iesit din sala stiind ca am scapat in sfarsit de
el..

Niciun comentariu: