luni, 24 martie 2008

weirdshit

Dorm mult, cateodata atat de mult incat ma trezesc obosita, ma gandesc cat de firesc a fost sa nu fac nimic si incep sa plang. Plang cateodata intr-o sfera mica pe care o pun intr-un seif, o inchid si o tin acolo, poate ca intr-o zi o sa valoreze ceva bani. Cand imi dau seama ca iarasi am pierdut o zi scot o teorema cam defecta, eu am facut uman si poate din cauza asta o tin intr-o soseta, calculez bine bine orele minutele si biscuitii care au trecut de cand am facut ultimul lucru semnificativ. Ca sa ma simt mai bine imi aduc aminte ca exista niste pisici asa de grase incat nu se pot misca, ma amuza pentru ca o inghesuiala de blana inerta poate fi foarte haios. De cele mai multe ori spun cuvantul iaurt si atunci simt gustul acru si nu ma gandesc la nimic, e o reactie perfect normala pentru cei care au frigidere acasa. Cand trebuie neaparat sa ajung undeva, ma ascund in cada si adorm acolo, senzatia rece ma convinge sa nu-mi doresc sa ies. Daca iau vreodata un sfat in serios este pentru a-mi umple timpul, cumva imi da iluzia ca oamenii astia sunt chiar creativi. Nu mai simt nimic in cuvinte si atunci le iau sa le scriu pe maini, sa pot atinge cu cuvintele mele lucruri noi.

Niciun comentariu: