luni, 31 martie 2008

riscul de a scrie despre urbe


daca reusesc sa respect toate deadlinurile cred ca o sa pot sa am o rubrica continua in lemuria, mai exact http://lemuria89.blogspot.com/, inainte de a vorbi putin despre ce o sa scriu acolo it must be said ca nu eu am ales columnul...
am vazut anuntul lansarii, am citit si mi-a placut, pasul firesc a fost sa trimit un mail prin care spun exact asta si sa intreb daca pot sa colaborez.. partea distractiva nu a fost ca lavras are incredere sa ma lase sa scriu dar ca lavras este in aceiasi facultate cu mine, cu un an mai mare.. comunitatea de istoria artei via istorie actioneaza dispersat dar sigur... nu stiu daca multi pot sa inteleaga gluma- altfel spus sectia noastra e atat de underground incat nici oamenii de la institutul de istoria artei nu stiu de ea...
oferta lui lavras a fost foarte clara: un entry saptamanal despre urban art.
intr-un fel este un challenge pentru ca ce scriu eu de obicei si urban scenu nu prea se mingle together..am scris primul articol...dupa ce am trecut si de corectura redactiei- sper ca a iesit ceva in regula.
rubrica se va numi (incepand de miercuri)- urbe at risc? - ma gandeam aici la urban art=arta urbana si cum urban a ajuns un termen trendy pentru conversatii dnb.. asa ca am luat urbe care suna ceva mai vechi- foarte caragiale - si am pastuit partea cu riscul - referindu-ma la dubla perceptie asupra graffitiului de exemplu: act de arta care risca sa fie distrus dar si act care risca sa distruga o lucrare de arta (iar grafurile neinspirate pe cladiri art deco sunt imagini insuportabile ).
semnez cu madz - care devine asa ca un fel de tag.
planific niste interviuri cu diferiti grafferi si criminals..so stay tuned iar pentru saptamana viitoare incerc sa "inventariez" kiss your enemy de la fabrica.

ma simt ca in liceu..nu mai ca acum nu mai sunt atat de groupie : ) si pot sa scriu ce vreau eu.

Niciun comentariu: