joi, 17 aprilie 2008

a la legere adica iaurt usurel


eu sunt foarte art related- ceea ce in ultimul timp a inceput sa ma enerveze, intr-un mod constructiv..imi este destul de greu sa asimilez lucruri extrem de diferite si domenii foarte departate .. si asta e bine pentru ca devin un spectator docil in fata activitatilor alien mie.
am descoperit ca am un hobby in afara de a pastra bilete de teatru, muzeu, film .. imi place sa ma uit la emisiuni- talk-showuri de/ despre/ cu politica. partea geniala este ca nu inteleg nimic.. si este cel mai frumos lucru... ma relaxeaza intr-un mod ciudat iar in ultimul timp am devenit addicted to antena3. nu stiu daca e rau sau bine, e ca un fel de telenovela ..adica, hey, toti avem secrete bodegoase de genul asta. poate nu as recunoaste ca daca dau peste o emisiune de teleshopping nu mai pot sa schimb canalul..ma absoarbe.. si cum ai putea sa-i rezisti lui tuto naturale? do you?
lucrurile mundane iti pot da atat de mult..gandeste-te numai la iaurtul facut de supervacute, la stand upu din cafe deko (teo), la cititul ofertelor de supermarketuri sau la videoclipuri cu justin.
exista o latura foarte fertila a lumii - ea sta la suprafata si asta e perfect.
mici? Smalls
eu propun o perioada de dezintoxificare profesionala,adica tv time, merdenele si terry pratchett traficat in timpul cursurilor.
anarhism a la new wave.

imaginea - de la viva la diferencia !

2 comentarii:

Alexandra spunea...

ou mai diar!dar sa-ti spun, diar frend, ca zilele astea l-am descoperit si eu pe prietenul nostru comun de la A3.nu m-am putut dezlipi de teveu, desi mi-am propus doar sa vad si io, ca tot omu`, la ce se uita tot omu`, si ce e asa de interesant?in realitate?totul!asta pentru ca te hipnotizeaza.
cat despre teleshopping, din nou, nu esti singura.my favourites?solutia de albit dintii si epilatorul de sprancene.keep in touch!

madz spunea...

votex pentru epilator ;) are o prezentare cu adevarat captivanta.