luni, 14 aprilie 2008

we are closing


se intampla cateodata si incerci sa te obisnuiesti sa ripostezi.
dar mentalitatea reclame la whisky it's not my thing.
asa ca de fiecare data cand se strang o gramada de lucruri care ma fac sa plang, fac ce este necesar pentru mine: plang. nimic nu merge cu mine, ma deprim si stau asa inghesuita intr-o baltoaca de descurajare...e mai mult o balta maloasa si eu stau chircita in ea. nu stiu de ce, asa sunt construita: deprimabila si pesimista.
si asta e clar pentru ca orice mi-ar spune cineva, eu stiu mai bine: nu o sa mearga niciodata si nu voi face niciodata nimic bun.. si asta e in regula pentru ca multi o considera imaturitate si atunci trec drept razgaiata si nu ca as avea probleme reale..ceea ce imi convine intr-un fel. devine greu cand o persoana apropriata intr-un fel sau altul iti spune ca nu va iesi nimic bun din tine.. si macar de ar spune asta direct .. nu pot sa suport cititul printre randuri, in primul rand pentru ca e foarte dificil sa scrii intre randuri, mai ales cand fontul e mic si literele incalcite si pentru ca nu inteleg subtilitatile.. pot sa percep nuante, dar nu dedesubtul-tilitatilor.
si asta se intampla de obicei..incep sa scriu si nu ajung nicaieri..
depresia a fost la moda acum un album/an inainte cu ocs.. parca asa ..eu oricum am ramas mai mult cu razna daca ma intrebi.
stii oamenii aia care raspund la ce faci? cu de la exceptional in sus - imi imaginez ca exceptional e un fel de intrare de hotel si ca undeva in penthouse este partea aia cu "in sus". dar asta nu poate merge pentru mine pentru ca am rau de inaltime si tot ce inseamna peste etajul doi devine o problema .. din cauza asta nu am putut sa vad multe sali din muzeele care aveau scari complicate..de aia ideea mea de muzeu ideal este o hala foarte lipita de pamant..ciudat este ca am reusit sa fac paragliding vara asta dar in mod sigur nu ma pot uita in jos de la ultimul nivel al facultatii.. si atunci fredonez in gand ironic.
21 de ani pentru mine inseamna varsta de majorat in cele mai multe tari, imi aduce aminte ca nu am carnet de condus si ca probabil nu o sa am niciodata, ca nu am scris romanul secolului XXI la 18 ani, ca nu am invatat inca sa ripostez cand sunt facuta de rahat(and i'm not thinking turkish delight here), ca inca arat ca o tipa de 15- ceea ce e trist intr-un fel pentru ca inca imi mai cer buletinul cand vreau sa-mi iau o bere, ca am inceput o gramada de lucruri dar nu am terminat nimic, ca am colegi de liceu care sunt casatoriti, ca mi se pare o varsta enorma si nu inteleg cum am ajuns pana aici chiar daca mai am cateva luni pana sa se intample nenorocirea. si nu inteleg de ce trebuie sa iti serbezi ziua..care este ideea? sa sarbatoresti ce ? ca ai reusit sa supravietuiesti pana acum sau ca mai ai putin si scapi?
bucurestiul asta e plin de masini..poate.. eu zic ca e plin de banci si asta ma scoate din sarite .. si ma sperie in acelasi timp .. apar banci peste tot.. oriunde .. iar cultul pentru credite ma face sa-mi doresc sa traiesc in satra si sa port mult aur pe mine.. desi sunt alergica la metale .. ma rog nu cred ca exista lucruri la care sa nu fiu alergica.. anything..name it ..i'll react to it.
am o mare problema cu religia obligatorie in scoli care pe mine m-a indepartat inca din generala cand faceam aproape 3 ore de religie pe saptamana.. inclusiv morala crestina .. si asta nu pentru ca am fost la o scoala cu tematica biblica.. in afara de crez si cum sa-i urasti pe musulmani am mai invatat lucruri minunate cum ar fi decalogul tacerii care iti spunea sa nu vorbesti si sa nu gandesti.. in nici un fel.. de altfel am fost un copil destul de anarhic care a ripostat.. diriga aka profa de religie mi-a spus ca serpii raului ies din mine, aveam 12 ani.. am plans cateva zile in sir .. de fapt in generala mi-au spus ca nu o sa intru niciodata la un liceu pentru ca sunt morally incorrect.. cand am ajuns la liceu profa mea de romana imi masacra toate eseurile si imi interzicea sa folosesc cuvinte "inestetice" .. am scris o data intr-o tema despre bacovia .. am folosit cuvantul hibrid.. mi-a spus ca este un cuvant folosit numai in agricultura si ca nu are ce cauta in caietul meu si la ora de romana.. m-am impotrivit .. pana la urma a trebuit sa-l tai cu mai multe linii in fata ei ... in urmatorul an am citit numai critica literara cautand cuvantul meu odios .. l-am gasit mai peste tot. si asta se intampla de obicei .. imi critica tot ce scriam, nimic nu era bun sau cuvintele nu erau frumoase, dar luam intotdeauna 10 ..nu am inteles niciodata .. cum nu am inteles de ce nu m-a trimis la cercul literar unde fusesem acceptata. cateodat am agandesc de ce nu ieseam pur si simplu din clasa sau de ce nu puteam sa tip, asa sa ma urc pe banca si sa tip cat pot de tare.
si toate lucrurile astea putrezesc in mine pentru ca nu pot sa le scot, pentru ca nu pot sa le arunc pentru ca m-au facut sa fiu asa - in general nepasatoare fata de mine.
ce am invatat din toate astea? mai nimic.. i always get by


Life has a funny way of sneaking up on you
Life has a funny, funny way of helping you out
Helping you out

And isn't it ironic... don't you think?

Un comentariu:

seamus spunea...

Programa obligatorie is one thing ;) - incearca sa reactionezi la intitiva Mitropoliei Romane care vrea sa scoate teoria evolutiei ( cea de factiune clasica, darwinista, nu pansperimca) din manualele de biologie.
Mwa ha.