marți, 22 aprilie 2008

watery sky



era o melodie de la garbage care mie imi placea mult si avea o parte isterica cu:
i'm only happy when it rains
i'm only happy when it's complicated
i'm only happy when it rainssss

nu am luat niciodata textual mesajul .. si nici astazi cand stateam in S5 la bcu si pe tavan se vedea cum ploua..tocmai faceam niste foto la tapiserii gotice - asta in pregatirea unei prezentari pt scoala - asa ca la indemana cu aparatul m-am intins pe scaun si am "capturat" asta.
nu stiu cine spunea ca e placut sa auzi cum ploua afara si sa stai undeva comod si sa citesti .. eu nu am simtit asta, asteptam sa vad cum se face o despicatura prin acoperisul sticlos si imi imaginam cum va ajunge apa pana jos.. si asta mi-a adus aminte de fantana din ancienul mall..nu stiu de ce.

Niciun comentariu: